Friday, August 11, 2006

Äh! Varför sura över bara 15 mille?!

Vann 15 miljoner!

Trots Erics självsäkerhet och övertygelse om att kamma hem Poker-VM åkte han snabbt ur finalen med "bara" 15 miljoner på fickan.


Skandinavian Masters
15 miljoner Kr skulle gott och väl räcka till även mig. T.o.m 2,5 miljoner räcker till mig, så jag tänker ta och göra ett försök med att satsa 35 kr på insatsen till Scandinavian Masters. och jag utmanar dig.

Får du en bättre placering än mig i finalen bjuder jag på insatsen till en privat pokerturnering med amigos m.fl ;-)

På tal om privata pokerturneringar så drömde jag inatt att jag var på "Nudistpoker". Snacka om weird! Ingen risk att någon kunde gömma korten och marker där inte! :-)

Nej, jag har inte mycket att komma med idag. Det suger i tarmen så nu ska jag bara fixa en plats till Scandinavian Masters och sedan tillbringa resten av fredagkvällen under bordet med en flaska klardricka.

Trevlig kväll!

Antal besökare på denna tråd:


Bloggtoppen.se BlogRankers.com

No comments: